۵ دلیل مهم برای اینکه وبلاگ و وب سایت نباید جدا شوند

در راه اندازی کسب و کارهای کوچک، ما اغلب به افرادی که دارای هر دوی وب سایت و وبلاگ برخورد می کنیم. در این مورد، وب سایت است که معمولا یک مشکل بزرگ برای به روز رسانی دارد و در نتیجه آن را اغلب رها می کنند. از طرف دیگر وبلاگ به دلیل مدیریت ساده تر، محلی است که اغلب اوقات سعی به بروز راسانی می شود، اما یک وبلاگ از دید کابر هیچگاه احساس یک وب سایت را ندارد.

در اینجا ۵ دلیل مهم که چرا وبلاگ و وب سایت باید در یک دامنه ترکیبی قرار بگیرند توضیح خواهیم داد.

برندسازی و ناوبری بهتر

هنگامی که وبلاگ ها و وب سایت ها از هم جدامی شوند، در نگاه و احساس معمولا تا حد زیادی بین وب سایت و وبلاگ تفاوت دیده می شود. معمولا وب سایت شرکت است که نام تجاری یا برند سازی قوی را در خود جای می دهد، اما در وبلاگ مثل یک قالب ساده از وردپرس به نظر می رسد. با تقویت کردن زیر ساخت های آنها، شما می توانید در حین برندسازی شرکت خود به ساخت محتوای وبلاگ که همساز و یک پارچه با سایت اصلی است بپردازید. به طور مثال اگر شما محصولی یا خدماتی برای فروش دارید، شاید برای تاکیید کیفیت آن به راحتی بتوانید از لینک مقاله ای در وبلاگ خود استفاده کنید. در این حالت کاربر شما در وبسایت شما خواهد ماند و امکان گیج شدن که چه رابطه ای بین وبلاگ و شما هست پیش نخواهد آمد.

بهبود اعتبار / صمیمیت.

شانس اینکه شما محتوایی که در وبلاگ خود قرار می دهید اطلاعاتی و بار علمی داشته باشد بسیار بالا است. بسیاری از شرکتها فکر می کنند که نیازمند جدا سازی این گونه فعالیت ها از خدمات اصلی شرکت خود هستند، و یا وبلاگ را یک محل نوشتاری شخصی و غیر هدفمند می دانند که در این صورت وبلگ آنها به یک مکان کاملا خسته کننده و بی روح تبدیل خواهد شد. در واقعیت وبلاگ یک مکانی برای آگاهی دادن به مشترین هست. یک راه ارتباطی که صمیمت را از راه تعامل با مشتری یا کابر برای مجموعه به ارمغان خواهد آورد. آگاهی دادن به مشتری یک نوع احترام متقابل هست که گویای کیفیت کار شما است. با آگاهی دادن شما این تضمین را به مشتری خواهید داد که شما به نیاز و خواسته آنها اهمیت می دهید. این می تواند نشانده آن باشد که شما در پی در آمد از بی اطلاعاتی مشتری نیستید!

ادغام رسانه های اجتماعی

شما نیازمند این هستید که مردم در تعامل با برند شما باشند و مطلاب شما را با دوستان خود به اشتراک  بگذارند. با یکپارچه سازی وب سایت با وبلاگ خود، و پر کردن وبلاگ خود با محتوای ارزشمند، شما کاربر و مشتری های خود را وادار به اشتراک گذاشتن مطالب خود را با دیگر دوستانشان خواهید کرد. آیا همه وقت خود را صرف قرار دادن مطالب در فیس بوک یا دیگر شبکه های اجتماعی می کنید؟ ما در عوض به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا وب سایت و وبلاگ خود را ادغام  کنید سپس امکانات اشتراک گذاری محتوای سایت خود را برای فیسنما، تلگرام، اینستاگرام و دیگر رسانه های اجتماعی که شرکت شما استفاده می کند را فراهم سازی کنید.

نتایج بهتر در جستجوگرها (SEO).

اگر شما فکر می کنید که یک لینک از وبلاگ خود به وب سایت اصلی شما را در رتبه بندی موتور جستجو برای وب سایت شما کمک خواهد کرد، کاملا در اشتباه هستید. بله، لینک به جستجوگرها بسیار مهم هستند، اما تمرکز نیروها و مزایاها در یک وب سایت بسیار قوی تر است. آیا یک لینک از وبلاگ خود را برابر با ارزش تمام لینک هایی که به وبلاگ شما از سایت های دیگر در طول زمان شده است یکسان می دانید؟ با داشتن وبلاگ و وب سایت در یک دامنه، تمام لینک ارجاع (backlinks) به وبسایت یا وبلاگ، شما را از تمام امتیازات در یک دامنه بهره مند خواهد کرد.

قدرت آرشیو مطالب

هر مقاله ای که در وبلاگ شما ارسال می شود به طور بالقوه این امکان را دارد تا به دست هزاران بازدید کننده حتی بعد از سال ها که آن نوشته شده است برسد. این قدرت بایگانی محتوا است که می تواند در طول زمان ترافیک وب سایت شما را چند برابرکند. بنابراین نگهدای این دو از هم منطقی به نظر نمی آید! ادغام وبلاگ خود و وب سایت خود را از امروز شروع کنید. نام تجاری خود را بهبود ببخشید، اعتبار خود را بهبود دهید، سایت خود را قابل اشتراک گذاری بیشتر کنید، در انتها نتایج جستجوگرها و ترافیک در زمان افزایش خواهی یافت.

مجتبی سادات

مجتبی سادات

پژوشگر و متخصص مباحث علوم رایانه، با علاقه و گرایش حرفه ای در راه اندازی استارت آپ های نوپا. امیدوارم مطالب و تراوشات ذهنی اینجانب که ثمره مطالعات عمیق و تخصصی می باشد٬ در راه اندازی و پیشبرد کار شما مفید واقع شود. در صورت داشتن هرگونه سوال در حیطه مربوطه ٬حتما با من از طریق راه های زیر تماس بگیرید.
مجتبی سادات

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


bigtheme