۲ نمونه موفق از صفحات فرود در سایتهای خدمات آنلاین

استفاده از طراحی بنر در کمپین و ایجاد صفحه فرود مناسب با کمپین باعث موفقیت و جذب کاربران سایت میگردد. در این مقاله به بررسی نمونه های موفق صفحات فرود در بخش خدمات آنلاین میپردازیم Wistia اولین موردی که مورد بررسی قرار میدهیم سایت ویستیا است و پیشنهاد ویژه این وب سایت استفاده از پنل رایگان میباشد. ترفند جالب این صفحه فرود استفاده از یک جعبه متن به همراه یک دکمه عضویت و استفاده از پنل رایگان سایت میباشد و رنگ آبی پس زمینه بهمراه جعبه متن سفید رنگ بلافاصله نگاه کاربر را به سمت جعبه متن جذب میکند. و…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.
0

استفاده از طراحی بنر در کمپین و ایجاد صفحه فرود مناسب با کمپین باعث موفقیت و جذب کاربران سایت میگردد. در این مقاله به بررسی نمونه های موفق صفحات فرود در بخش خدمات آنلاین میپردازیم

Wistia

اولین موردی که مورد بررسی قرار میدهیم سایت ویستیا است و پیشنهاد ویژه این وب سایت استفاده از پنل رایگان میباشد. ترفند جالب این صفحه فرود استفاده از یک جعبه متن به همراه یک دکمه عضویت و استفاده از پنل رایگان سایت میباشد و رنگ آبی پس زمینه بهمراه جعبه متن سفید رنگ بلافاصله نگاه کاربر را به سمت جعبه متن جذب میکند.

و در صورت تردید کاربر برای عضویت در سایت با اسکرول کردن به بخش انتهایی سایت یکسری سوال و جواب هایی که معمولا در ذهن کاربران وجود دارد قرار داده شده تا کاربر را برای استفاده متقاعد نماید و این دو بخش با تغییر رنگ پس زمینه از هم مجزا شده اند تا کاربر متوجه تفاوت این دو بخش از یکدیگر شود.

vistia

 

 

WebDAM

در صفحه فرود WebDAM تمام خصوصیات و ویژگی های سایت بصورت خیلی ساده بیان شده است. به آیکن های فرم دقت کنید بصورت خلاقانه ای این آیکن ها طراحی شده است و از حالت یک نواختی فرم ها تا حدی خارج شده و باعث جذب بازدیدکننده میشود. رنگ زمینه دکمه دانلود کتاب نارنجی قرار داده شده است که کاربر به محض باز شدن صفحه نگاهش به سمت این دکمه میرود که بر روی آن نوشته شده “دانلود راهنما” و این همان امکان وسوسه انگیزی است که کاربر را ترغیب به پرکردن فرم کرده تا کاربر بتواند راهنمایی و فاکتور های لازم جهت دریافت نرم افزار را داشته باشد.

webdam

 

نکاتی که در این صفحات فرود بخوبی رعایت شده است عبارتند از:

۱-طراحی ساده و جذاب: هدف اصلی طراحان کمپین تبلیغاتی جذب مشتری و بدست آوردن راه های ارتباطی از قبیل تلفن تماس و ایمیل که طراحی ساده و جذاب صفحات فرود در این وب سایتها بلافاصله کاربر را بسمت پرکردن فرم ثبت نام هدایت میکند. و کاربر در کوتاه ترین زمان به هدف خود دست پیدا میکند و تمام این موارد مورد نیاز در یک صفحه قرار داده شده است.

 

۲-پیشنهاد ویژه: مهمترین قدم در تبدیل بازدیدکننده به مشتری پیشنهادات ویژه است که نمیگذارد بازدیدکنندگان براحتی از کنار آن عبور کنند در نمونه اول استفاده رایگان از سیستم بصورت محدود و نمونه دوم راهنمایی در مورد معیارهای انتخاب نرم افزار میباشد.

 

۳-اعتماد سازی: در هردو مدل صفحه فرود موفق طراحان با قرار دادن اطلاعاتی نظیر پرسش های متداول و در مورد صفحه ورود دوم معرفی شرکت های مشارکت کننده باعث جذب اعتماد کاربران برای پرکردن فرم ها در سایت شده است

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


bigtheme